Henryk Kania wśród najcenniejszych marek. ZM Kania jednym z liderów rynku
ZM Henryk Kania S.A. umacniają swoją pozycję rynkową i dynamicznie zwiększają sprzedaż. A marka Henryk Kania właśnie znalazła się wśród najcenniejszych polskich brandów. – To będzie ważny i wielu aspektach przełomowy rok dla naszej firmy – mówi Henryk Kania, Przewodniczący Rady Nadzorczej i zapowiada duże inwestycje w rozwój marki i wsparcie sprzedaży.
2018-03-01, 13:38

ZM Henryk Kania S.A. od lat należą do ścisłej czołówki największych producentów na rynku mięsnym w Polsce. Każdego roku Spółka notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i skutecznie zyskuje kolejne udziały rynkowe. W siłę rosną także jej marki, na czele z brandem Henryk Kania, który jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek spożywczych w kraju, a jej wartość z roku na rok dynamicznie rośnie. Potwierdził to ranking najcenniejszych polskich marek dziennika „Rzeczpospolita”. Brand Henryk Kania wart jest 485,9 mln zł i zajął trzecie miejsce wśród marek żywieniowych. Jest też drugą najcenniejszą marką wędliniarską i pierwszą należącą do polskiej firmy mięsnej. Zaledwie kilka dni później, Spółka została odznaczona Gazelą Biznesu – prestiżowym tytułem od lat przyznawanym przez „Puls Biznesu”. – Wyróżnienia są dla nas bardzo ważne i są powodem do wielkiej satysfakcji, a także motywacją do jeszcze cięższej pracy – mówi Henryk Kania. Firma nie osiada więc na laurach.

Podpisaliśmy kontrakt z marką Disney, na mocy którego lada moment na półkach pojawi się linia produktów dla dzieci, składająca się z wędlin plastrowanych i parówek. Zakończyliśmy rebranding marki Henryk Kania, która w najbliższym czasie otrzyma bardzo mocne wsparcie reklamowe. . Rozmawiamy także z Ekstraklasą o kontynuacji naszej współpracy po zakończeniu obecnego sezonu. Stale się rozwijamy i pracujemy nie tylko nad wzrostami sprzedaży, ale także nad skuteczną budową coraz silniejszego wizerunku naszych marek i ich pozycji – mówi Henryk Kania.

Połączenia Spółek

Kluczowe dla rozwoju portfolio o kolejne innowacje oraz dalszych wzrostów sprzedaży są moce produkcyjne, które dzięki połączeniu Spółki ze Staropolskimi Specjałami zwiększyły się do poziomu ponad 300 ton na dobę. – Rok 2017 był zamknięciem procesu naszego rozwoju pod kątem organizacyjnym. Dokonane przejęcia spółek i ich połączenia, będą skutkować wzrostem stabilności firmy zarówno pod względem finansowym, jak i ogólnobiznesowym. Uważam więc, że 2018 rok będzie dla nas czasem dużej stabilizacji ekonomicznej, dalszych dynamicznych wzrostów sprzedaży i udziałów rynkowych oraz stabilizacji zaufania do Spółki.

Wzrost mocy produkcyjnych pozwala ZM Kania także na rozwój sprzedaży zagranicznej. Firma podpisała właśnie duży kontrakt na dostawy produktów do jednej z największych sieci handlowych w Niemczech. Na jej półki sklepowe trafiły już przekąski mięsne oraz kabanosy Henryk Kania Maestro. – Efekty tej współpracy będą widoczne w naszych tegorocznych sprawozdaniach finansowych i być może sprawią, że na koniec roku 2018, udział sprzedaży zagranicznej w przychodach Spółki osiągnie poziom dwucyfrowy – mówi Henryk Kania. Firma rozwija także współpracę z dotychczasowymi partnerami poza granicami Polski, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii oraz krajach Europy Środkowo-Wschodniej. – Nasze plany sięgają jednak znacznie dalej. Intensywnie budujemy sprzedaż międzynarodową i zwiększamy znajomość naszej marki zagranicą – dodaje Kania.

Jeden z liderów rynku

ZM Henryk Kania polska, rodzinna firma, a zarazem wiodący producent na rynku wędliniarskim w kraju z przychodami ponad 1,2 mld zł na koniec 2016 roku. Wyniki finansowe za 2017 rok Spółka poda w połowie marca, ale już teraz spekuluje się, że Kania zbliży się do granicy 1,5 mld zł realizując tym samym strategię podwojenia przychodów w cztery lata (2014-2018). Produkty Spółki obecne są w niemal wszystkich wiodących sieciach handlowych w Polsce.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.