ZM Henryk Kania dbają o pracowników. Wspierają też lokalne inicjatywy
Jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, a przy tym jeden z największych pracodawców w regionie – Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. – stawiają na mocny rozwój świadczeń dla obecnych i nowych pracowników. – Z jednej strony, chcemy zachęcić do pracy w naszej firmie nowe osoby, a z drugiej zaoferować dodatkowe bonusy tym, które już u nas pracują i stanowią o sile naszej firmy i marki Henryk Kania – mówi Dominika Rąba z zarządu Spółki, która aktywnie wspiera również wiele lokalnych inicjatyw.
2017-08-04, 11:42

ZM Kania zatrudniają we wszystkich swoich zakładach ok. 2000 pracowników. Wielu z nich pracuje w firmie od kilku, a nawet kilkunastu lat. Obecnie mogą korzystać z wielu świadczeń pozapłacowych, tj. np. nieoprocentowanych pożyczek, darmowych posiłków, dofinansowań do transportu do pracy, ubezpieczenia grupowego czy rabatów w sklepach firmowych.

System benefitów

Wraz z rozwojem biznesowym i ekonomicznym naszej firmy, w parze idzie także rozwój świadczeń dla pracowników – mówi Dominika Rąba. I precyzuje: – Od września ruszy u nas system MyBenefit, czyli internetowa platforma, dzięki której każdy pracownik ma możliwość samodzielnego dysponowania przyznanymi mu środkami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz ze specjalnie stworzonego budżetu. Za środki zamienione na punkty może kupować wybrane z długiej listy produkty i usługi, jak np. bilety do kina, na koncerty, czy pobyty wypoczynkowe w Polsce, a także bony do sklepów.

System MyBenefit został wybrany przez ZM Kania m.in. dlatego, że posiada najszerszą w Polsce, stale rozwijaną ofertę świadczeń. To gwarantuje, że każdy pracownik znajdzie coś dla siebie.

Dla zmotoryzowanych

Ponadto Spółka z Pszczyny wprowadza udogodnienia dla zmotoryzowanych pracowników – karty zniżkowe uprawniające do tankowania z rabatem na stacjach jednego z wiodących polskich koncernów paliwowych oraz możliwość zakupu nowych samochodów wybranych marek na specjalnych, niedostępnych dla klientów indywidualnych warunkach. – Do programu partnerskiego z siecią stacji benzynowych  zgłosiło się ponad 500 osób i cały czas zgłaszają się kolejne. Wszyscy będą mogli tankować dowolne paliwa na stacjach koncernu ze zniżką minimum 5 groszy na litrze. Program ruszy we wrześniu – mówi Dominika Rąba. Z kolei zniżki na zakup nowych aut pozwolą pracownikom nabyć prywatny samochód nawet do 25 000 zł taniej niż gdyby decydowali się oni na kupno pojazdu na własną rękę. – Taka oferta obejmuje marki Ford, VW, Skoda i Toyota – dodaje Rąba.

Lokalne zaangażowanie

ZM Henryk Kania aktywnie działają w zakresie promocji i reklamy na rynku ogólnopolskim. Niedawno zostały partnerem piłkarskiej Ekstraklasy, organizują też degustacje produktów przy okazji premier teatralnych w całym kraju. Firma nie zapomina jednak o działaniach na szczeblu lokalnym. – Pszczyna wraz z okolicznymi miejscowościami i powiatami zawsze była i będzie dla nas ważna. Dlatego chętnie wspieramy lokalne inicjatywy – tłumaczy Rąba.

Kilka tygodni temu ZM Kania zostały sponsorem bielskiego klubu DAAS BERSERKER'S TEAM. Niedawno firma organizowała także grillowanie podczas corocznych Dni Goczałkowic. W ostatni weekend wakacji ZM Kania będą sponsorem pierwszej międzynarodowej nocy zbójników na ustrońskiej Czantorii. We wrześniu z kolei, jak co roku, będą sponsorować zawody koszykarskie Henryk Kania Cup na pszczyńskim rynku. Firma na stałe współpracuje również ze Śląskim Bankiem Żywności, regularnie przekazując pełnowartościowe produkty potrzebującym.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.