ZM Henryk Kania mają PR Managera
Paweł Sikora został PR Managerem Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. To nowe stanowisko w strukturach jednego z największych producentów wyrobów wędliniarskich w kraju.
2016-04-18, 12:30

Paweł Sikora swoją karierę zawodową zaczynał w mediach m.in. będąc wydawcą strony głównej portalu Wprost.pl oraz dziennikarzem w tygodniku „Wprost”. Następnie pracował w agencji Partner of Promotion, gdzie zajmował się współobsługą biura prasowego Union Investment TFI oraz współpracował przy realizacji projektów dla takich klientów, jak Moët Hennessy, SEGRO, Ghelamco, PolskiBus.com i Liebherr. Od 2013 roku związany był z grupą firm Mokate, realizując projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. Paweł Sikora jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.