Celem konkursu jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz inspirowanie przedstawicieli biznesu do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W tej edycji wzięło udział 79 pracodawców, którzy przesłali łącznie 148 zgłoszeń. Do konkursu firmy zgłaszały swoje projekty zrealizowane w 2018 roku w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wewnętrzna kampania employer branding oraz Ogłoszenie rekrutacyjne.
W składzie jury, które oceniało projekty i wybrało zwycięzców, znaleźli się Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Urszula Zając-Pałdyna (HR na obcasach), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital) oraz Iwona Grochowska (Nais).
W kategorii najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne nagrody otrzymały: IKEA Retail, Jeronimo Martins Polska, Arla Global Shared Services, Zakłady Mięsne Henryk Kania, Agora. Najwyższą ocenę jury uzyskał film wizerunkowo-rekrutacyjny IKEA Retail, a pozostałe wymienione marki otrzymały wyróżnienia.
(źródło: EB Kreator, fot. EB Kreator)