ZM Kania rozpoczęły współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak 15 maja 2018 roku w Grębocinie k. Torunia przy projekcie „Mistrzynie w szkołach”. W czasie zeszłorocznej współpracy firma wspierała młodych sportowców swoimi produktami, a także fundowała nagrody dla najlepszych podczas zawodów. Z początkiem 2019 roku ZM Kania przedłużyły umowę o współpracy z Fundacją na kolejny rok.
– Po bardzo pozytywnych wspólnych doświadczeniach z 2018 roku bez wahania zdecydowaliśmy się współpracować z Fundacją przez kolejne 12 miesięcy. Cieszę się, że nasza marka może towarzyszyć młodzieży w rozwijaniu ich pasji, dążeniu do doskonałości i realizacji swoich celów. To wspaniałe wartości, które dodatkowo przyświecają też naszej codziennej pracy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Kania.
O projektach
„Otylia Swim Tour” to cykl jednodniowych warsztatów organizowanych na pływalniach w całym kraju. W każdym spotkaniu udział weźmie 120 młodych zawodników, w wieku od 9 do 14 roku życia. Dzieci przemieszczające się dwoma stylami pływackimi, ich opiekunowie i trenerzy. Dla każdej z tych grup przygotowano osobne zajęcia, by dostarczyć́ im odpowiednio sprofilowaną wiedzę i pomóc osiągać swoje cele.
Z kolei projekt „Mistrzynie w szkołach” ma na celu mobilizację młodych kobiet w wieku gimnazjalnym i licealnym do uczęszczania na lekcje wychowania fizycznego oraz promocję aktywnego trybu życia. Poprzez sport chcemy przekazać uczestnikom wartości wywodzące się ze sportu a mające duży wpływ na rozwój młodych kobiet: determinację, konsekwencję w dążeniu do celu, szacunek do siebie i otoczenia, w jakim przebywają. W projekcie udział biorą mistrzynie sportu, które swoimi historiami motywują do spełnienia marzeń.
Odpowiadając na oczekiwania rodziców i trenerów pływania w 2018 Fundacja Otylii Jędrzejczak organizuje też edycje zawodów o puchar Otylii Jędrzejczak - Otylia Swim Cup.
Motto Fundacji Otylii Jędrzejczak to „zostań mistrzem życia”, a więc szukaj drogi do bycia jak najlepszą wersją siebie.
O ZM Henryk Kania
ZM Henryk Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce z przychodami przekraczającymi 1,4 mld zł rocznie. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.