Szynka Ojca – nowość od Henryka Kani. „Pokolenia pracują na ten smak”
Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.
2018-10-22, 10:36

– Nasze produkty tworzymy z pasją od trzech pokoleń, przekazując unikalną wiedzę i doświadczenie z ojca na syna. Z najwyższą starannością dobieramy składniki, bazując na recepturach udoskonalanych przez lata. Dlatego, z miłości do sztuki masarskiej, stworzyliśmy Szynkę Ojca – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. – Proponujemy naszym Klientom zarówno opakowanie z wędliną w plastrach, jak i hermetycznie pakowany kawałek, a także całą szynkę przeznaczoną do lady chłodniczej i sprzedaży na wagę – dodaje Rąba.



Szynkę Ojca wyróżnia wysoka mięsność, a także unikalny dobór i kompozycja przypraw. W połączeniu z ręcznym wiązaniem, powstała wędlina czerpiąca wszystko to, co najlepsze z doskonałych, tradycyjnych wyrobów znanych sprzed lat. – To sztandarowy produkt, który uosabia najwyższe wartości naszej firmy – doświadczenie, tradycję, unikalny smak – tłumaczy Dominika Rąba. I dodaje: – Jako polska, rodzinna firma z blisko 30-letnią tradycją, oferując Szynkę Ojca, oferujemy także prawdę i wiarygodność. Bo za tym produktem stoją lata doświadczeń i wiedzy przekazywanej kolejnym pokoleniom.

Szynka Ojca wchodzi do sprzedaży już w październiku. Będzie dostępna w m.in. w sieci Biedronka oraz Kaufland. A już początkiem 2019 roku produkt otrzyma silne wsparcie w postaci kampanii ATL i działań wizerunkowych. Zaplanowana jest już m.in. emisja spotu reklamowego.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.