Henryk Kania rozwija współpracę z Energylandią
Jedne z największych zakładów mięsnych w Polsce – ZM Henryk Kania – i Energylandia, czyli największy park rozrywki w kraju oficjalnie rozpoczynają współpracę. Efektem jest m.in. wspólny produkt – kabanosy dyniowe na Halloween.
2018-10-09, 13:12

Pierwsze wspólne projekty Henryka Kani i Energylandii ruszyły już w czerwcu – był to event na dzień dziecka organizowany na terenie parku oraz konkurs związany z wędlinami z linii stworzonej dla dzieci sygnowanej logo Disney Kitchen.

Kolejnym etapem współpracy jest wspólny produkt. To kabanosy z dynią i imbirem, które powstały z okazji zbliżającego się Halloween. Na opakowaniu produktu widnieje logotyp Energylandii sygnalizujący kolejny wspólny konkurs, w którym nagrodami będą m.in. wejściówki do parku rozrywki. Kabanosy będą w sprzedaży od 15 października na akcjach in-out w wiodących sieciach handlowych, w tym m.in. Auchan, Aldi, Intermarche czy Kaufland.

Wprowadzeniu produktu do sprzedaży będzie towarzyszył event w weekend 26-28.10, pod czas którego w parku świętowane będzie Halloween. Wtedy także goście odwiedzjący Energylandię będą mogli degustować nowe kabanosy Henryka Kani.

O parku słów kilka

Energylandia to największy park rozrywki w Polsce, oferujący kilkadziesiąt atrakcji, które znajdują się na obszarze 26 hektarów, przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych. Park zlokalizowany jest w miejscowości Zator, na granicy dwóch największych aglomeracji południa, Śląska i Małopolski, niespełna pół godziny drogi z Katowic i Krakowa, a od Wadowic czy Oświęcimia park dzieli niespełna 17 kilometrów. Energylandia jest na rynku zaledwie od trzech lat, jednak od początku park odwiedzają tysiące turystów chcących doświadczyć rozrywki na najwyższym światowym poziomie.

O marce Henryk Kania

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to jeden z największych przetwórców mięsa czerwonego w kraju i największa polska firma rodzinna działająca w sektorze mięsnym. Przychody przekraczają 1,4 mld zł w skali roku. Spółka to także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.