Umowa sponsoringowa zawiera m.in. świadczenia mediowe, branding oraz sampling na terenie imprezy, lokowanie produktu, a także ekspozycję materiałów reklamowych. Firma promować będzie swoje kabanosy z linii Henryk Kania Maestro, liczącej kilkanaście znanych i lubianych wariantów produktu.
W zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów zdeklasowała konkurencję i była najchętniej oglądaną tego typu imprezą w telewizji. W kulminacyjnym momencie zgromadziła przed telewizorami 3,75 mln widzów, podczas gdy w tym samym czasie na obejrzenie Sylwestra z Dwójką zdecydowało się 2,32 mln osób, a TVN wybrało 1,14 mln. Noworoczny toast na antenach telewizji Polsat, Polsat 2 i Polsat News zobaczyło ponad 4,2 mln telewidzów.
Podobnie jak przed rokiem, scena pod katowickim Spodkiem będzie bardzo okazała. Jej powierzchnia to 322 m kw., szerokość 55 metrów, a wysokość 22 metry, co odpowiada mniej więcej ósmemu piętru. Podczas zabawy sylwestrowej wystąpią m.in. hiszpański wokalista Alvaro Soler, grupa Vengaboys, Danzel, Sylwia Grzeszczak, Ewa Farna, Natalia Szroeder, Piersi, Enej, Feel, Boys, Weekend, Łobuzy, Mesajah oraz Frele.
Koncert poprowadzą Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Agnieszka Kaczorowska, Krzysztof Ibisz, Maciej Dowbor i Robert Korólczyk z Kabaretu Młodych Panów.