Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018 dla marki Henryk Kania
W tym roku o wyróżnieniach decydowali wyłącznie konsumenci, więc kolejne już tytuły dla marki Henryk Kania przyznawane przez Superbrands są jeszcze cenniejsze niż poprzednie.
2017-11-20, 10:02

Rok i dwa lata wcześniej ZM Kania zostały wyróżnione prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands”. W tym, Spółka otrzymała tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Jak informuje na swojej stronie internetowej organizator, o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. „Kluczowe kryterium brane pod uwagę, to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości” – można przeczytać na www.superbrands.pl.

Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2018 zrealizowane zostało we wrześniu 2017 r., metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło prawie 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.

O Superbrands i ZM Henryk Kania

Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.