Międzynarodowe Targi Spożywcze „Anuga” odbywają się co dwa lata w centrum targowym Koelnmesse w Kolonii. Zeszłoroczne targi zgromadziły ponad 7000 wystawców z 108 krajów całego świata. W ciągu pięciu dni odwiedziło je około 160 tys. gości z prawie 200 państw. Jak podawali organizatorzy (Koelnmesse - Global Competence in Food), udział wystawców zagranicznych wyniósł 89 proc., a zagranicznych gości - 68 proc.
W tegorocznej edycji - jako wystawca - udział biorą ZM Henryk Kania S.A. Nasza Spółka zaprezentuje gamę innowacji mięsnych na skalę nie tylko ogólnopolską, ale i ogólnoświatową. Oprócz nich, nie zabraknie również klasycznej oferty z kabanosami Henryk Kania Maestro na czele.
O targach Anuga:
Pierwsze targi „Anuga” odbyły się w roku 1919 w Stuttgarcie jako część narodowej imprezy zorganizowanej przez niemieckich handlarzy żywności. Były relatywnie małą imprezą handlową, która zgromadziła około 200 wystawców, wyłącznie niemieckich. Początkowo targi odbywały się co roku i w różnych miastach: Monachium (1920), Hanower (1921), Berlin (1922) i Magdeburg (1923). Pierwsze targi Anuga w Kolonii odbyły się w dniach 17-24 sierpnia 1924 r., przyciągając 340 wystawców i około 40,000 zwiedzających. Od lat na targach pojawiają się również wystawcy z Polski
O ZM Henryk Kania S.A.:
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.
Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.