Złoty Paragon dla kabanosów pieczonych Maestro. Kiełbasa krakowska z wyróżnieniem
25 maja podczas gali finałowej konkursu „Złoty Paragon – nagroda kupców polskich” nagrodzono te produkty i usługi, które - jak pisze organizator – w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą kupcom największe dochody.
2017-05-26, 09:57

W kategorii „wędliny konfekcjonowane” pierwsze miejsce i statuetkę „Złoty Paragon” otrzymały Kabanosy pieczone Maestro produkowane przez ZM Henryk Kania S.A. Z kolei w kategorii „wędliny premium” na podium stanęła Kiełbasa Krakowska Maestro zdobywając wyróżnienie.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" jest jednym z najważniejszych - cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG.  Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG.  Konkurs odbywa się w cyklu rocznym. Pierwsza edycja miała miejsce w maju 2011 roku.  „Złoty Paragon” - to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.

O MARCE HENRYK KANIA:

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. 

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.