ZM Henryk Kania partnerem piłkarskich Mistrzostw Polski i Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka
Wiodący polski producent wysokiej jakości kiełbas i wędlin – ZM Henryk Kania S.A. – zostały partnerem piłkarskich Mistrzostw Polski i Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka organizowanych przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial“. Imprezy odbędą się w Warszawie odpowiednio 29 kwietnia oraz 15 i 16 lipca.
2017-04-24, 11:07

Ok. 400 zawodników zmierzy się w VIII Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka. Z roku na rok impreza jest coraz bardziej popularna nie tylko wśród samych zawodników, ale także wśród obserwatorów. W tym roku do grona partnerów dołączyły ZM Henryk Kania S.A. Firma będzie wspierać także lipcowe Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka, które rozegrane zostaną na stadionie warszawskiej Legii. Sponsorami obu imprez są m.in. Continental Opony Polska, Biedronka oraz kanał telewizyjny Disney XD, a patronami medialnymi TVP Sport i Polska Agencja Prasowa. Obie tegoroczne imprezy mają patronat Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz PZPN.

To największy w Polsce turniej dla dzieci z domów dziecka. Dzieciaki czekają na niego przez cały rok i ostro trenują, żeby się jak najlepiej zaprezentować. Ci, którzy już u nas byli, zachęcają do treningów młodszych – mówi Sylwester Trześniewski, prezes Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”. – Trenerzy i opiekunowie się śmieją, że nie ma takiej możliwości, żeby ich podopieczni nie stawili się na Mistrzostwach – dla dzieciaków to obok Gwiazdki i Dnia Dziecka kolejne wielkie święto.

Bardzo podoba nam się inicjatywa Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” i chętnie włączyliśmy się w pomoc przy organizacji obu wydarzeń. Zadbamy o pożywne i energetyczne przekąski dla młodych zawodników oraz ich trenerów, a dla najlepszego strzelca każdej z imprez ufundowaliśmy specjalne nagrody – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Mistrzostwa Polski i Mistrzostwa Świata

Historia obu imprez sięga 2010 roku, gdy do udziału w pierwszych, Ogólnopolskich Mistrzostwach Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro” zaproszonych zostało kilkuset zawodników z 25 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego kraju. Wydarzenie okazało się być wielkim sukcesem i stało się imprezą cykliczną. W 2012 roku oprócz Mistrzostw Polski, odbyły się także I Mistrzostwa Europy, w których udział wzięły drużyny z domów dziecka z 15 krajów Starego Kontynentu. Ogromna radość dzieci i ich wielka pasja do futbolu sprawiły, że kolejnym razem organizatorzy postanowili zmienić nazwę i zorganizować pierwsze w historii Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Mundial”, które odbyły się w 2013 roku w Warszawie. Na stadionie Legii zagrało blisko 250 piłkarzy z 23 krajów świata.

Do dziś we wszystkich turniejach (siedem edycji Mistrzostw Polski, Mistrzostwa Europy i cztery edycje Mistrzostw Świata) wzięło udział ponad 3,5 tysiąca zawodników z 36 krajów. Oklaskiwało ich blisko 20 tysięcy kibiców na stadionie Legii i setki tysięcy przed telewizorami. Gośćmi turniejów co roku są piłkarskie gwiazdy, m.in.: Zbigniew Boniek, Adam Nawałka, Grzegorz Krychowiak, Maciej Szczęsny, Raul Valbuena, Thomas Berthold, Aleksandar Vuković i Patrick Mbeu.

W 2016 roku w promocję Mistrzostw włączyła się polska reprezentacja w piłce nożnej, nagrywając film dla młodych zawodników z domów dziecka. Ideę przyświecającą turniejom ubrali w słowa m.in. Grzegorz Krychowiak, Arkadiusz Milik i Michał Pazdan, którzy zagrzewali do walki na boisku dzieci z domów dziecka mówiąc „Wszyscy jesteście Mistrzami Świata!”.

ZM Henryk Kania – wiodący producent, odpowiedzialna firma

ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego. Zakłady Mięsne Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej wyrobów są wiodące sieci handlowe w kraju i za granicą.

Firma znana jest ze swojej społecznej działalności. Jako pierwszy i jedyny producent na rynku mięsnym podpisała umowę o stałej współpracy z którymkolwiek z oddziałów Banku Żywności (Śląski Bank Żywności). Na jej mocy cyklicznie przekazuje pełnowartościowe produkty, którymi dożywiani są mieszkańcy województwa śląskiego. ZM Kania wspierają też środowisko akademickie – są partnerami wydziałów technologii żywienia Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz partnerem GWSH w Katowicach. Ponadto firma w różnych formach wspiera placówki oświatowe oraz wydarzenia organizowane przez śląskie firmy i instytucje.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.