Parówki Maestro w portfolio ZM Henryk Kania S.A.
Jeden z liderów polskiego rynku wędliniarskiego – Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. – rozszerza dotychczasową ofertę parówek. Właśnie na sklepowych półkach pojawiły się ich trzy warianty pod znaną i cenioną przez konsumentów marką premium Maestro.
2017-04-20, 14:38

Firmowe portfolio ZM Kania uzupełniły parówki z szynki, z kurczakiem oraz classic – wszystkie pod marką premium Maestro. – Rynek parówek rośnie nieprzerwanie od ponad pięciu lat. Szybciej wartościowo niż wolumenowo. Jego wartość szacowana jest dziś na ok. 3 miliardy złotych, a po parówkę przynajmniej raz w tygodniu sięga blisko co trzeci Polak. Otoczenie rynkowe sprzyja więc rozwijaniu oferty w tym segmencie – tłumaczy Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu ZM Kania.

Udziały wartościowe w rynku dają parówkom trzecią, a wolumenowo drugą pozycję. Parówki są z kolei bezkonkurencyjne zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym w kategorii wędlin paczkowanych – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Konsument kupuje premium

Dominika Rąba przekonuje, że rozszerzenie oferty marki premium jaką jest Maestro o parówki, to odpowiedź na oczekiwania konsumentów. – Klienci przywiązują dziś bardzo dużą wagę do składu i jakości. Czytają etykiety i porównują je przed dokonaniem zakupu. Wielokrotnie wolą dziś płacić więcej, by w zamian otrzymać zdrowy i smaczny produkt. Rynek zmierza w stronę produktów premium – z wysoką zawartością mięsa, bez konserwantów i sztucznych dodatków – mówi. – Takie są właśnie nasze parówki – to mistrzowski wybór na śniadanie.

Poranki wymagają od nas wykonywania kilku czynności jednocześnie w bardzo krótkim czasie. Każdy, kto tę sztukę opanował do perfekcji, jest mistrzem. A mistrzowie, powinni zaczynać dzień z mistrzowskimi produktami. Właśnie takimi, jak parówki Maestro – dodaje.

Szkoda czasu na zwykłe parówki

Śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem. Niestety, większość z nas najczęściej w codziennym menu rezygnuje właśnie ze śniadania. Rano nie mamy czasu, siły, ani ochoty, żeby je przygotować. Wolimy wypić kubek kawy lub herbaty, a pierwszy posiłek zjeść dopiero za kilka godzin. W efekcie, po powrocie do domu często napada nas wilczy głód i zaczynamy wieczorne podjadanie, które negatywnie wpływa zarówno na naszą wagę, jak i na całe zdrowie.

Śniadania są bardzo istotne, ale by były wartościowe, powinny składać się ze smacznych i prostych do przygotowania produktów wysokiej jakości. Na rynku funkcjonuje wiele rodzajów parówek średniej lub niskiej jakości, które mimo tego znajdują uznanie w oczach części konsumentów. Szkoda jednak, by ten krótki i tak ważny w ciągu dnia czas poświęcany na przygotowanie i zjedzenie śniadania, opierał się na niskowartościowych produktach. Stąd też nasza propozycja w postaci parówek Maestro, które utożsamiają najlepsze i unikalne połączenie, jakim jest jakość premium i rozsądna cena – tłumaczy wiceprezes ZM Kania.

Dominika Rąba zwraca też uwagę, że wizerunek parówek, bardzo mocno zmienił się na przestrzeni minionych kilku lat. – Nie tak dawno parówki kojarzone były z tanim produktem, często niskiej jakości. Producenci walczą jednak o konsumentów właśnie jakością, dzięki czemu skutecznie krok po kroku odczarowują ten wizerunek. Warto zwrócić uwagę, że nieraz parówki – choćby nasze Maestro – mają dziś często wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa – podsumowuje.

Wsparcie sprzedaży

Wprowadzenie do sprzedaży parówek Maestro wspierane jest kampanią promocyjną obejmującą m.in. billboardy sponsorskie w czołowych stacjach telewizyjnych, a także intensywne działania w social mediach i internecie oraz PR produktowy.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.