Wyróżnienie zostało przyznane naszej firmie za - jak informują organizatorzy - "odważną strategię, obejmującą m.in. opracowanie i wdrożenie na rynek mięsa innowacyjnych produktów i nowoczesnego marketingu". Jak czytamy na www.portalspozywczy.pl "firma postawiła na rozwój sprzedaży w kanale nowoczesnym i współpracę z największymi sieciami handlowymi w kraju. Jednocześnie ZM Kania kreują trendy i innowacyjne rozwiązania produktowe, opakowaniowe i sprzedażowe na rynku wędliniarskim, z sukcesem pozyskując kolejne grupy klientów. Zakłady Mięsne Henryk Kania czerpią z tradycyjnej wiedzy, korzystając z nowoczesnych, efektywnych i przyjaznych naturze technologii. Firma konsekwentnie realizuje strategię rozwoju portfolio produktowego oraz sieci sprzedaży w Polsce oraz na rynkach zagranicznych".
Organizatorzy zauważyli, że ubiegły rok był dla naszej firmy pod wieloma względami rekordowy. "Jej przychody zwiększyły się o 21,2 proc., co pozwoliło przekroczyć granicę 1 mld zł. Jednocześnie zysk netto firmy zwiększył się o 30,4 proc." - czytamy na www.portalspozywczy.pl.
Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. ZM Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami ich produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.
Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło zdjęcia: PTWP / portalspozywczy.pl