Pszczyński producent posiadał na koniec 2015 roku 17 proc. udziałów w kategorii kabanosów paczkowanych w ujęciu wartościowym i 16 proc. w ujęciu ilościowym. Zyskał zatem względem poprzedniego roku odpowiednio 2 i 3 punkty procentowe. Wzrosty te pozwoliły kabanosom paczkowanym produkowanym przez ZM Kania pod marką producenta wyprzedzić zarówno kabanosy brandowe innych producentów, jak i te oferowane pod markami własnymi dyskontów.
Kabanosy są najdynamiczniej rosnącym segmentem w kategorii wędlin, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku (2014 vs 2015). Te produkowane przez ZM Kania notują relatywnie szybszy wzrost liczby nabywców niż cały segment kabanosów. W 2015 roku trafiły do ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych, a ich liczba nabywców wzrosła o ponad 10 proc. rok do roku – wynika z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.