Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
ZM Henryk Kania S.A. wprowadziły do sprzedaży linię wyrobów sygnowaną logo Disney Kitchen. Na wszystkich produktach z tą etykietą konsumenci znajdą zarówno znane i lubiane przez dzieci postacie Disneya, jaki i cenne informacje żywieniowe.
2018-08-16, 11:06

Linia naszych produktów stworzona z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z filmu Disneya „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet przede wszystkim – unikalna na rynku jakość produktów, które spełniają bardzo wyśrubowane normy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Kania. I dodaje: – Stworzyliśmy wędliny z bardzo krótką etykietą, które charakteryzuje wysoka zawartość mięsa i białka. W połączeniu ze specjalnie zaprojektowanymi opakowaniami, uzyskaliśmy idealne produkty zarówno z punktu widzenia atrakcyjności, jak i ich wartościowego składu.

Wspomniany już emblemat Disney Kitchen to nowe oznaczenie wprowadzone przez  The Walt Disney Company jako część globalnego zaangażowania firmy w promocję zdrowego stylu życia poprzez wykorzystanie ulubionych postaci i historii Disneya, dzięki którym całe rodziny inspirowane są do zdrowych wyborów. – Każdy rodzic chce, by jego dziecko odżywiało się jak najlepiej. My zadbaliśmy o to, by za opakowaniem ze znanymi i lubianymi przez dzieci  bohaterami Disneya, krył się właśnie taki produkt – bez sztucznych dodatków czy dużej zawartości soli lub cukru – dodaje Dominika Rąba.

Od Dnia Dziecka na sklepowych półkach zagościły wędliny Henryka Kani z postaciami z filmu Disneya „Kraina lodu”  – Anną, Elzą i Olafem. Wiadomo już jednak, że jeszcze w tym roku gama produktów poszerzy się o kolejne. – Tym razem na opakowaniach znajdą się kolejne kultowe postacie i motywy z najbardziej lubianych animacji Disneya. Na dziś jednak, nie zdradzimy jeszcze szczegółów – dodaje Dominika Rąba.

„Kraina Lodu” Disneya

Kraina lodu to amerykański film animowany z 2013 roku, wyprodukowany przez Walt Disney Animation Studios i Walt Disney Pictures. Nagrodzony został dwoma Oscarami: za najlepszy długometrażowy film animowany oraz za najlepszą piosenkę („Let It Go”, znana w Polsce jako „Mam tę moc”).

O ZM Henryk Kania

ZM Henryk Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce z przychodami przekraczającymi 1,4 mld zł rocznie. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.