Henryk Kania współpracuje z Fundacją Otylii Jędrzejczak
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. nawiązały współpracę z Fundacją Otylii Jędrzejczak przy trzech projektach – „Mistrzynie w szkołach” oraz „Otylia Swim Tour” i „Otylia Swim Cup”.
2018-05-14, 10:09

To kolejny projekt sportowy lub sportowo-społeczny, w który angażują się ZM Henryk Kania. Niedawno, firma była partnerem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka, a w lipcu – także jako partner – wpierać będzie Mistrzostwa Świata. Ponadto, od końcówki sezonu 2016/2017 Spółka jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Z kolei współpraca z fundacją najsłynniejszej polskiej pływaczki, rozpocznie się 15 maja w Grębocinie k. Torunia, gdzie zawitają „Mistrzynie w szkołach”. ZM Kania promować będą przede wszystkim przekąski z linii Henryk Kania ACTIVE oraz przekąski Maestro FOR WOMEN.

Sport łączy w sobie wiele wartości, które uosabia również nasza firma. Chodzi m.in. o pasję, zaangażowanie, walkę o osiąganie wytyczonych celów. W większości przypadków rodzi też pozytywne skojarzenia, gromadzi wokół siebie całe rodziny, promuje zdrowy tryb życia. Od lat wyznajemy zasadę, że warto wspierać sport i w niego inwestować. Mamy więc partnerów, z którymi współpracujemy w tym zakresie od dłuższego czasu – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Kania.

Fundacja Otylii Jędrzejczak od trzech lat realizuje projekty, które mają na celu zwiększenie świadomości zdrowego i aktywnego trybu życia wśród dzieci, młodzieży i dorosłych. Nasze motto to „zostań mistrzem życia”. Nie tylko mistrzem sportu, ale przede wszystkim mistrzem życia. Przekazujemy, że wartości jakie zdobywamy uprawiając nawet tylko rekreacyjnie sport, pozwalają zyskać siłę i determinację w poszukiwaniu drogi do spełniania własnych marzeń. Jesteśmy dumni, że firma Henryk Kania zaufała nam i wspólnie z nami będzie uczestniczyła w tych ważnych projektach. Mając takie same cele chcemy wpłynąć na miliony, by stali się mistrzami życia – mówi Otylia Jędrzejczak, prezes Fundacji.

O projektach

„Otylia Swim Tour” to cykl jednodniowych warsztatów organizowanych na pływalniach w całym kraju. W każdym spotkaniu udział weźmie 120 młodych zawodników, w wieku od 9 do 14 roku życia. Dzieci przemieszczające się dwoma stylami pływackimi, ich opiekunowie i trenerzy. Dla każdej z tych grup przygotowano osobne zajęcia, by dostarczyć́ im odpowiednio sprofilowaną wiedzę i pomóc osiągać swoje cele.

Z kolei projekt „Mistrzynie w szkołach” ma na celu mobilizację młodych kobiet w wieku gimnazjalnym i licealnym do uczęszczania na lekcje wychowania fizycznego oraz promocję aktywnego trybu życia. Poprzez sport chcemy przekazać uczestnikom wartości wywodzące się ze sportu a mające duży wpływ na rozwój młodych kobiet: determinację, konsekwencję w dążeniu do celu, szacunek do siebie i otoczenia, w jakim przebywają. W projekcie udział biorą mistrzynie sportu, które swoimi historiami motywują do spełnienia marzeń.

Odpowiadając na oczekiwania rodziców i trenerów pływania w 2018 Fundacja Otylii Jędrzejczak zorganizuje też aż dwie edycje zawodów o puchar Otylii Jędrzejczak – Otylia Swim Cup. Wyjątkowe zmagania młodych pływaków odbędą się w czerwcu (w Gliwicach) i grudniu (w Szczecinie). W wiosennej i zimowej edycji zawodów weźmie udział prawie 2000 zawodników w wieku od 8 do 14 roku życia.

Motto Fundacji Otylii Jędrzejczak  to „zostań mistrzem życia”, a więc szukaj drogi do bycia jak najlepszą wersją siebie.

O ZM Henryk Kania

ZM Henryk Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce z przychodami przekraczającymi 1,4 mld zł rocznie. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.