ZM Henryk Kania wprowadzają system kafeteryjny MyBenefit dla swoich pracowników
Jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, a przy tym jeden z największych pracodawców na Podbeskidziu – Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. – stawiają na mocny rozwój świadczeń dla pracowników. Wprowadzają bogatą ofertę świadczeń dodatkowych w ramach systemu MyBenefit.
2017-09-28, 14:07

Jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, a przy tym jeden z największych pracodawców na Podbeskidziu – Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. – stawiają na mocny rozwój świadczeń dla pracowników. Wprowadzają bogatą ofertę świadczeń dodatkowych w ramach systemu MyBenefit.

ZM Kania, jako wiodący producent na polskim rynku mięsnym, zatrudniają we wszystkich swoich zakładach ok. 2000 pracowników. Wielu z nich związanych jest z firmą od lat. Obecnie mogą korzystać z bogatej liczby świadczeń pozapłacowych, tj. np. nieoprocentowanych pożyczek, darmowych posiłków, dofinansowań do transportu do pracy, ubezpieczenia grupowego czy rabatów w sklepach firmowych. – Chcemy być jednak coraz bardziej atrakcyjnym pracodawcą, stąd też wprowadziliśmy właśnie system kafeteryjny Mybenefit – mówi Dominika Rąba z zarządu Spółki. I dodaje: – Pracownicy są dla nas najwyższą wartością, ponieważ bez nich, nie bylibyśmy obecnie tu, gdzie jesteśmy. Dlatego też tak ważne jest ich docenianie, o co dbamy i co sukcesywnie staramy się rozwijać w naszej Spółce.

MyBenefit to internetowa platforma, dzięki której każdy pracownik ma możliwość samodzielnego dysponowania przyznanymi mu środkami z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz ze specjalnie stworzonego budżetu. Za środki zamienione na punkty może kupować wybrane z długiej listy produkty i usługi, jak np. bilety do kina, na koncerty, czy pobyty wypoczynkowe w Polsce, a także bony do sklepów.

System MyBenefit został wybrany przez ZM Kania m.in. dlatego, że posiada najszerszą w Polsce, stale rozwijaną ofertę świadczeń. To gwarantuje, że każdy pracownik znajdzie coś dla siebie.

O MARCE HENRYK KANIA:

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.