"Maestro w teatrze" - ruszyła kampania wizerunkowa marki
Nie kino, nie plener, ani centrum handlowe, a najbardziej znane polskie teatry będą miejscami pionierskiej kampanii wizerunkowej Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. i ich marki Maestro, oferującej wędliny i kabanosy segmentu premium.
2017-05-25, 13:27

W sezonie teatralnym 2017/2018 marki Maestro i Henryk Kania będą partnerami wybranych premier teatralnych w czołowych polskich teatrach. W ramach współpracy widzowie liczyć mogą m.in. na elegancki i wykwintny poczęstunek po każdej z premier, oparty na najlepszych produktach linii Maestro. Menu zostało skomponowane przez profesjonalnego szefa kuchni i opierać się będzie na przekąskach typu „finger food”.

Pilotażowa akcja marki Maestro odbyła się 18 maja w teatrze Ateneum w Warszawie przy okazji premiery „Kandyd, czyli optymizm”. Na dobre jednak, kampania ruszy od września. Poza teatrem Ateneum, przekąsek Maestro skosztować będzie można przy okazji wybranych premier w warszawskim Teatrze KWADRAT, Teatrze Śląskim w Katowicach oraz Teatrze Wielkim w Łodzi. Łącznie, projekt obejmie ok. 12 premier.

Kampania wspierana jest działaniami z zakresu PR-u produktowego, media relations oraz aktywnościami w kanałach social media zarówno marki Maestro jak i współpracujących teatrów.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.