Produkty ZM Henryk Kania ze znakiem promocyjnym „Doceń polskie” i tytułem „TOP PRODUKT”
Łącznie 10 produktów Zakładów Mięsnych Henryk Kania oferowanych pod marką premium Maestro zostało nagrodzonych podczas XXIII certyfikacji żywności programu promocyjnego „Doceń polskie” pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
2017-02-08, 15:56

Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” wyróżniła wszystkie produkty zgłoszone przez ZM Henryk Kania tj. linię kabanosków (120 g), kabanosy pieczone (175 g) oraz kiełbasę krakowską – wszystkie oferowane pod marką Maestro. Loża przyznała im maksymalne noty za każdą z ocenianych kategorii (smak, wygląd i stosunek jakości do ceny), dlatego wyróżniono je zarówno certyfikatami „Doceń polskie”, jak i tytułami TOP PRODUKT. Tym mianem honoruje się tylko żywność najwyższej jakości, której jury przyzna maksymalne noty (same „10”).

Produkty linii Henryk Kania Maestro to kwintesencja mistrzowskiego podejścia do wyrobów wędliniarskich. Tradycyjne receptury udoskonalane od pokoleń, selekcjonowane przyprawy z różnych stron świata oraz wędzenie dymem bukowo-olchowym gwarantują jakość i smak wyrobów linii Maestro, za które pokochali ją klienci – mówi Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu ZM Henryk Kania S.A.

Minionych kilka miesięcy obfituje w wyróżnienia i nagrody dla produktów oferowanych przez ZM Henryk Kania, jak i dla samej firmy. W czerwcu w konkursie „Przeboje FMCG” wyróżnienie otrzymały linie parówek oraz kabanosków Maestro. We wrześniu z kolei, kabanos pieczony Maestro odznaczony został srebrną Perłą FMCG, a parówki brązową. W listopadzie ZM Henryk Kania zostały wyróżnione tytułem „Lider Rynku Spożywczego” przyznawanym podczas IX Forum Rynku Spożywczego. Już w styczniu 2017 złoty medal w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” otrzymały parówki z szynki, a brązowy kabanoski Maestro o smaku klasycznym. Także w styczniu marka Maestro otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Rzeczpospolitej” – „Młoda Marka Sukcesu”.

ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.