Nasze parówki najlepszym produktem wg konsumentów
Parówki z szynki produkowane przez ZM Henryk Kania S.A.wygrały w kategorii parówek w badaniu konsumenckim organizowanym przez GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego - wydawcy m.in. magazynu "Wiadomości Handlowe".
2017-02-06, 08:21

Celem badania, jak można przeczytać na stronie organizatora, "jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów FMCG trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku". Miniona edycja badania wskazała najlepsze zdaniem konsumentów nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2015 do 1 września 2016 roku. Na stronie Najlepszyprodukt.com.pl czytamy, że badanie przeprowadził renomowany instytut badawczy GfK Polonia.  Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI z wykorzystaniem GfK Access Panelu.  Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba N=1000 respondentów (losowo-kwotowa), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Swoje głosy oddali  konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych.

Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® od pięciu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów i drogerii. Granatowo-niebieski logotyp jest powszechnie znany, ponieważ można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji.

Parówki z szynki od Henryka Kani to idealna propozycja na smaczne, pożywne i zdrowe śniadanie dla całej rodziny. Doskonale sprawdzą się jednak także jako składnik wyśmienitych hot dogów, a także innych potraw serwowanych na ciepło. Są źródłem cennego białka. Nie zawierają fosforanów, ani glutaminianu sodu. Zawierają aż 93% mięsa z szynki najwyższej jakości.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.