Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu
Maestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Młoda Marka Sukcesu“ organizowanym przez wiodący ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita“.
2017-02-06, 08:24

Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej“ zaprosiła firmy – właścicieli młodych polskich marek – do udziału w konkursie „Młoda Marka Sukcesu“. Wystartowały brandy stworzone specjalnie na krajowy rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku.

Rada Polskich Marek (kapituła konkursu) składająca się z przedstawicieli firm – właścicieli znanych polskich znaków towarowych – doceniła linię produktów Maestro, którą w 2013 roku stworzyły ZM Henryk Kania S.A. Rada brała pod uwagę m.in. rozpoznawalność oraz efektywność i dynamikę rozwoju poszczególnych marek. Linia Maestro otrzymała wyróżnienie.

W ciągu czterech lat Maestro zwiększyło sprzedaż o kilkadziesiąt procent, a wg GfK Polonia wraz z innymi produktami firmy, trafiło w 2015 roku do 7,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. tłumaczy, co stoi za sukcesem marki Maestro: – Produkty linii Henryk Kania Maestro to kwintesencja mistrzowskiego podejścia do wyrobów wędliniarskich. Tradycyjne receptury udoskonalane od pokoleń, selekcjonowane przyprawy z różnych stron świata oraz wędzenie dymem bukowo-olchowym gwarantują jakość i smak wyrobów linii Maestro, za które pokochali ją klienci.

Nagradzane produkty

Minione kilkanaście miesięcy obfituje w nagrody dla ZM Henryk Kania w tym także dla produktów Maestro. W styczniu 2016 roku brązowy medal w konursie „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” przyznawany na podstawie ogólnopolskiego badania realizowanego przez GfK Polonia, otrzymały kabanoski żurawinowe Maestro. W czerwcu w konkursie „Przeboje FMCG” wyróżnienie otrzymała linie parówek oraz kabanosów Maestro 120 g. We wrześniu z kolei, kabanos pieczony Maestro odznaczony został srebrną Perłą FMCG, a parówki brązową. Już w styczniu 2017 złoty medal w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” otrzymały parówki z szynki, a brązowy kabanoski Maestro o smaku klasycznym.

Maestro – wiodąca marka na rynku

Maestro to wiodąca marka wędliniarska Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – czołowego przetwórcy na polskim rynku z przychodami rocznymi na poziomie ponad 1 mld zł. Maestro mieści się w kategorii mainstream premium i oferuje wysokiej jakości wyroby wędliniarskie, na które przede wszystkim składają się kabanosy, a także kiełbasa krakowska, szynka wędzona oraz pasztet i trzy rodzaje wędlin plastrowanych. Maestro koncentruje się na oferowaniu produktów wysokiej jakości – bez dodatku glutaminianu monosodowego, fosforanów czy sztucznych barwników.

Jeden z liderów w kategorii kabanosów

Największym sukcesem rynkowym marki jest osiągnięcie pozycji v-ce lidera w ujęciu ilościowym i wartościowym w rynku kabanosów, co jest sukcesem tym większym, iż Maestro jest młodą marką. Co więcej, wspólnie z kabanosami oferowanymi pod brandem Henryk Kania, kabanosy Maestro były liderem kabanosów paczkowanych wg Gfk Polonia na koniec 2015 roku wyprzedzając wieloletniego lidera w tej kategorii.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.