Created in Poland Superbrands 2016/17 dla ZM Kania!
Firma drugi rok z rzędu wyróżniona została prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands 2016/17”. Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez wymagający i restrykcyjny trzyetapowy Proces Certyfikacji.
2016-11-23, 10:13

Do pierwszego etapu trafiło ok. 2000 marek, które w poprzednich edycjach uzyskały najlepsze wyniki, a także marki nominowane przez konsumentów. W drugim etapie Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów, pytając ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. Trzeci etap obejmował obrady Rady Marek Superbrands (ekspertów od komunikacji marki i marketingu), którzy przyjrzeli się spójności i wyróżnialności marek. 52 proc. końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26 proc. od znajomości i po 11 proc. – od spójności i wyróżnialności.

Marki z najwyższymi wynikami w swojej kategorii otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands (dla marek stworzonych w Polsce).

Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.