Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma promuje swoje produkty, a zaczęła od kabanosów.
2016-11-14, 09:40

„Dogrywka. Śniadanie z kadrą” – to nowy, cykliczny program w Onet.pl zapowiadający i podsumowujący mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w Rosji. Prowadzącym jest znany dziennikarz sportowy Michał Pol, który zaprasza do studia ekspertów. Pierwszy odcinek kibice obejrzeli 12 listopada, a kolejne emitowane będą przy okazji każdego meczu naszej kadry. W minioną sobotę, gośćmi Pola byli Maciej Szczęsny i Andrzej Strejlau.

Zakłady Mięsne Henryk Kania są wyłącznym partnerem programu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Współpraca obejmuje m.in. lokowanie produktu oraz billboardy sponsorskie i banery reklamowe w sekcji sportowej Onet.pl. Działania te są wspierane na łamach „Przeglądu Sportowego”. – Henryk Kania kibicuje polskim piłkarzom. A nieodłącznym elementem kibicowania są przekąski. Wszyscy lubimy przegryźć małe co nieco podczas oglądania meczów, czy też takich programów jak „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Nasze produkty, na czele z kabanosami, sprawdzą się w tej roli perfekcyjnie – mówi Dominika Rąba, v-ce prezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.



ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, a do wiodącego asortymentu należą m.in. kabanosy. Ich sztandarowa linia oferowana pod marką Maestro urosła 5,1% wartościowo i 23,1% ilościowo r/r (I poł. 2015 vs I poł. 2016). O 1,8 p.p. wzrosła także penetracja rynku, co oznacza, że produkty dotarły do jeszcze większej liczby klientów niż przed rokiem w analogicznym okresie. Firma sprzedała kabanosy o łącznej wartości blisko 32 mln zł.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.