Henryk Kania wprowadza kabanosy w rewolucyjnym opakowaniu
Trzy warianty smakowe kabanosów w całkowicie nowej gramaturze, zapakowane w pionierskie na skalę branży mięsnej opakowanie – to nowość od Zakładów Mięsnych Henryk Kania z Pszczyny, lidera w sprzedaży kabanosów paczkowanych.
2016-07-14, 11:03

Po ogromnym sukcesie sprzedażowym kabanosów Maestro w gramaturach 120 g i 175 g, Zakłady Mięsne Henryk Kania powiększają swoje portfolio w tym segmencie. Nowością są kabanosy Maestro 60 g w trzech wariantach smakowych: uwertura klasyczna, bekonowy, paprykowy.

Pionierskie opakowanie

Innowacją na skalę polskiej branży mięsnej jest opakowanie nowego produktu. Nie jest to bowiem typowe, stosowane do tej pory „otwórz-zamknij”, tylko jego modyfikacja. Gwarantuje prostsze i skuteczniejsze zamykanie i otwieranie. Dzięki temu rozwiązaniu, kabanosy zachowują swój smak i aromat przez długi czas, a konsument może je bez obaw przechowywać w pierwotnym opakowaniu. Te zalety w połączeniu z możliwością przechowywania kabanosów poza warunkami chłodniczymi sprawiają, że produkt idealnie nadaje się do podróży, czy też jako przekąska do pracy lub szkoły.

Perspektywiczny rynek

Kabanosy są najdynamiczniej rosnącym segmentem w kategorii wędlin, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku (2014 vs 2015). – Nasze kabanosy z kolei, notują relatywnie szybszy wzrost liczby nabywców niż cały segment. W 2015 roku trafiły do ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych, a ich sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. rok do roku – mówi Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania S.A.

Lider rynku kabanosów

Zakłady Mięsne Henryk Kania z Pszczyny oferują kabanosy pod markami Maestro i Henryk Kania i są liderem segmentu kabanosów paczkowanych w Polsce – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Pszczyński producent posiadał na koniec 2015 roku 17 proc. udziałów w kategorii kabanosów paczkowanych w ujęciu wartościowym i 16 proc. w ujęciu ilościowym. Zyskał zatem względem poprzedniego roku odpowiednio 2 i 3 punkty procentowe. Wzrosty te pozwoliły kabanosom paczkowanym produkowanym przez ZM Kania pod marką producenta wyprzedzić zarówno kabanosy brandowe innych producentów, jak i te oferowane pod markami własnymi dyskontów.

Źródło: ZM Henryk Kania S.A.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.