Lider rynku kabanosów: czysta etykieta coraz ważniejsza
O tym, czy dla klientów ważna jest czysta etykieta i czy zwracają oni uwagę na skład produktów mówi Paweł Sikora, PR Manager ZM Henryk Kania z Pszczyny, rynkowego lidera w sprzedaży kabanosów paczkowanych.
2016-06-20, 09:44

Bardzo wielu konsumentów zwraca dziś uwagę na jakość produktu przed dokonaniem zakupu. Czytają i analizują etykiety ze składem. Są coraz bardziej świadomi tego, co wkładają do koszyka. Trend ten widoczny jest niezależnie od rodzaju kupowanych produktów spożywczych. Klienci coraz częściej są skłonni zapłacić więcej, by w zamian otrzymać produkt wysokiej jakości. Chętnie wybierają wyroby wartościowe, z dużą zawartością mięsa. Szybki dostęp do najważniejszych informacji dotyczących składu, gwarantują im produkty paczkowane, których popularność stale rośnie. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, ZM Henryk Kania mają w swojej ofercie wiele produktów, które sprostają ich wymaganiom. Są to np. kabanosy pieczone Maestro, charakteryzujące się bardzo wysoką mięsnością, parówki „Na Dzień Dobry”, które nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego, czy też szynka wędzona Maestro o obniżonej zawartości soli. A podobnych wyrobów mamy znacznie więcej.

Paweł Sikora, PR Manager, ZM Henryk Kania S.A.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.