Bardzo wielu konsumentów zwraca dziś uwagę na jakość produktu przed dokonaniem zakupu. Czytają i analizują etykiety ze składem. Są coraz bardziej świadomi tego, co wkładają do koszyka. Trend ten widoczny jest niezależnie od rodzaju kupowanych produktów spożywczych. Klienci coraz częściej są skłonni zapłacić więcej, by w zamian otrzymać produkt wysokiej jakości. Chętnie wybierają wyroby wartościowe, z dużą zawartością mięsa. Szybki dostęp do najważniejszych informacji dotyczących składu, gwarantują im produkty paczkowane, których popularność stale rośnie. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, ZM Henryk Kania mają w swojej ofercie wiele produktów, które sprostają ich wymaganiom. Są to np. kabanosy pieczone Maestro, charakteryzujące się bardzo wysoką mięsnością, parówki „Na Dzień Dobry”, które nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego, czy też szynka wędzona Maestro o obniżonej zawartości soli. A podobnych wyrobów mamy znacznie więcej.
Paweł Sikora, PR Manager, ZM Henryk Kania S.A.