Jaka oferta ZM Kania na Euro i Olimpiadę?
Dominika Rąba z ZM Henryk Kania mówi, jak pszczyński producent przygotował się do dużych imprez sportowych, które odbędą się w letnich miesiącach tego roku.
2016-06-20, 09:34

Dominika Rąba, dyrektor ds. sprzedaży, członek zarządu ZM Henryk Kania

Jako rynkowy lider sprzedaży kabanosów paczkowanych, Zakłady Mięsne Henryk Kania na czas Euro 2016 zaproponują klientom limitowaną serię kabanosów w gramaturze 120 g pod marką Maestro aż w siedmiu smakach. Wyróżniać będzie je m.in. zmienione opakowanie zachęcające do wspólnego kibicowania naszej reprezentacji piłkarskiej. Dodatkowo będziemy prowadzili cross-promocję ze znanym brandem napojowym na terenie wybranych hal sklepowych hipermarketów. Sprzedaż będziemy wspierać także innymi działaniami trade marketingowymi m.in. poprzez zastosowanie ciekawych i innowacyjnych standów i ekspozytorów, czy też akcje konsumenckie. Spodziewamy się, że zarówno Euro 2016, jak i igrzyska olimpijskie pozwolą na wzrosty sprzedaży naszych kluczowych produktów – idealnych jako meczowa przekąska kabanosów oraz całej oferty grillowej, która i tak świetnie rotuje od maja do września. Liczymy zatem, że najbliższe imprezy sportowe będą dla konsumentów pozytywnym bodźcem, dzięki któremu będą sięgali po nasze wyroby jeszcze częściej.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.