Kabanosy przyciągają coraz więcej konsumentów
Dominika Rąba, członek zarządu Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. mówi, jakie są perspektywy rozwoju segmentu kabanosów, z czego wynika jego popularność oraz jakie kabanosy posiada w swym asortymencie firma i czy dalej zamierza stawiać na ten segment.
2016-05-23, 15:12

Kabanosy są najdynamiczniej rosnącym segmentem w kategorii wędlin, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku (2014 vs 2015). W naszej ocenie jest on bardzo perspektywiczny i nadal będzie się rozwijał na podobnym poziomie. Popularność kabanosów ma kilka źródeł. Przede wszystkim jednak już kilka lat temu Polacy przestali spożywać je wyłącznie jako „wędlinę do chleba”, a zaczęli również jako przekąskę. Kabanosy to bowiem idealny element domowych imprez, zimnych płyt, czy też chociażby perfekcyjny dodatek do piwa. Co ważne, charakteryzują się dłuższym niż większość wędlin terminem przydatności. Wykorzystując stały wzrost popularności kabanosów wśród polskich konsumentów, wielu producentów zaczęło więc urozmaicać swoje portfolio w tym zakresie o różne odmiany smakowe. Ruch ten stanowił skuteczną odpowiedź na dość nowy zwyczaj konsumencki, jakim było i nadal jest poszukiwanie innowacyjnych i niespotykanych połączeń smakowych produktów spożywczych. Trend ten widoczny jest z resztą nie tylko na rynku wędliniarskim, ale także w innych obszarach rynku spożywczego. W ślad za nim nasza firma oferuje m.in. linię kabanosów o gramaturze 120 g w aż siedmiu wariantach smakowych – od pikantnych papryczek piri piri, poprzez żurawinę, bekon i paprykę, aż po warianty: klasyczny, wędzony i drobiowy. Ponadto proponujemy klientom także najwyższej jakości kabanosy pieczone w nowoczesnym, kartonowym opakowaniu w dwóch odmianach: klasycznej i pepperoni. Wszystkie one są źródłem białka oraz – co ważne – mogą być przechowywane poza warunkami chłodniczymi.

Dominika Rąba, członek zarządu Zakłady Mięsne Henryk Kania

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.