Grzegorz Minczanowski – Prezes Zarządu Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. - fragment wywiadu
O głównych założeniach strategicznych, planach rozwoju oraz o rynku wędlin opowiada w rozmowie z ISBnews/ISBhandel Grzegorz Minczanowski, Prezes Zarządu Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.
2016-04-21, 12:43

Fragment wywiadu dla agencji prasowej ISB News/ISB Handel
(całość: http://www.isbhandel.pl/2016/03/23/zm-henryk-kania-przychody-w-2018-r-powinny-osiagnac-17-mld-zl/)

Panie Prezesie, ogłosiliście wyniki za 2015 rok – po raz pierwszy udało się firmie przekroczyć 1 miliard złotych przychodu.
Tak jest. Wynik ten wpisuje się w realizację naszej strategii, która zakłada podwojenie przychodu w 2018 roku, względem roku 2014. Przekroczenie bariery miliarda złotych jest dla nas pozytywnym impulsem i potwierdzeniem słusznego kierunku obranych działań. Cieszą nas także utrzymane na dobrym poziomie wskaźniki rentowności i ich dynamika.

Jakie macie założenia strategiczne na 2016 rok, jakie chcielibyście osiągnąć wyniki, wzrosty sprzedaży, zarówno ilościowo, jak i wartościowo?
Naszym nadrzędnym celem jest realizacja strategii, o której mówiłem przed chwilą. W 2018 roku nasze przychody powinny osiągnąć poziom 1,7 miliarda złotych. W 2016 roku liczymy więc na utrzymanie tempa wzrostu z ostatnich lat, a co za tym idzie, na wygenerowanie przychodów na poziomie ok. 1,3 miliarda złotych na koniec roku. Będzie to możliwe dzięki sprzedaży eksportowej, która w 2016 roku stanowić będzie według naszych przewidywań ok. 8 proc. naszych przychodów, oraz rozwojowi segmentu wędlin plastrowanych i parówek, w których produkcję bardzo mocno zainwestowaliśmy. Chcielibyśmy także do końca roku zamknąć temat akwizycji, nad którym w dalszym ciągu pracujemy, a o czym informowaliśmy już wcześniej.

A plany długoterminowe?
Najważniejszym planem, jest kontynuowanie stabilnego i dynamicznego wzrostu spółki oraz utrzymanie wskaźników rentowności i poziomu jej efektywności. Chcemy rozwijać się w kolejnych segmentach rynku, zwiększać w nich swoje udziały oraz generować coraz większe zyski. To z kolei, pozwoli nam na umacnianie naszej pozycji rynkowej oraz da podstawy, by jeszcze bardziej tę pozycję poprawić.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.