Kabanosy Henryk Kania Maestro nagrodzone przez konsumentów
Kabanoski Henryk Kania Maestro o smaku żurawinowym dostały brązowy medal w kategorii „Kabanosy” w ogólnopolskim badaniu „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów”.
2016-01-29, 12:23

Celem badania było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów FMCG wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2014 do 1 września 2015 roku. Badanie przeprowadził instytut GfK Polonia. O tytuł Najlepszego Produktu ubiegało się 331 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Ankietowani wybrali 174 produkty w ramach 58 kategorii.


Znak Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów® jest już powszechnie znany – można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji. – Wyróżnienie to jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ wyboru dokonali sami konsumenci. Oznacza to, że smakują im produkty naszej linii Maestro, a także że my, potrafimy tworzyć propozycje idealnie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań – mówi Dominika Rąba, członek zarządu ZM Kania.


Kabanosy Maestro stanowią elitarną linię oryginalnych produktów, których rosnąca popularność bierze się ze świetnego składu ujętego w unikalne smaki: pikantnych papryczek piri piri, aromatycznego bekonu, soczystej żurawiny, klasycznej papryki, świeżych orzechów, kruchego mięsa drobiowego oraz wędzonej wieprzowiny.


ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami ich produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.